
__________\معرفی واحد رسیدگی به شکایات/__________
شکایات در مورد تخلفات مراکز درمانی دولتی، خصوصی، آزمایشگاهها و تخلفات پزشکان، امور پرستاری، پیراپزشکان و دفاترکار ازطریق گزارش کتبی یا سامانه 190وزارت بهداشت به معاونت درمان واصل می گردد .شکایات وارده کتبی از سوی معاون درمان به مدیر اداره نظارت و اعتبار بخشی و صدور پروانه ها ارجاع و توسط ایشان به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان انتقال می یابد و حسب موضوع پرونده شکایت به واحد های تابعه معاونت جهت تهیه و اقدامات بعدی ارسال می گردد. کارشناس مربوطه شکایت رسیده را به منظور پاسخ و ارسال استنادات به مراکز تحت نظارت منعکس می نماید پس از وصول پاسخ نظر کارشناسی و نتیجه نهایی طی تنظیم پاسخ شکایت از سوی مدیریت، اداره یا واحد مربوطه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان اعلام میگردد .
شکایات ثبت شده در سامانه ملی 190 با توجه به موضوع شکایت در صورت نظارتی بودن شکایت به مدیریت مربوطه یا کارشناسان ذی ربط جهت پاسخ منعکس میگردد و در صورت شکایت اخذ وجوه مازادبر تعرفه های قانونی موضوع پس از اخذ مستندات لازم از سوی شاکی به ستاد نظارت بر تعرفه استان ارسال می گردد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: