دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت درمان

emam
سرمایه گذاری برای تولید
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg

 

 

__________\معرفی واحد رسیدگی به شکایات/__________  

 


شکایات در مورد تخلفات مراکز درمانی دولتی، خصوصی، آزمایشگاهها و تخلفات پزشکان، امور پرستاری، پیراپزشکان و دفاترکار ازطریق گزارش کتبی یا سامانه 190وزارت بهداشت به معاونت درمان واصل می گردد .شکایات وارده کتبی از سوی معاون درمان به مدیر اداره نظارت و اعتبار بخشی و صدور پروانه ها ارجاع و توسط ایشان به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان انتقال می یابد و حسب موضوع پرونده شکایت به واحد های تابعه معاونت جهت تهیه و اقدامات بعدی ارسال می گردد. کارشناس  مربوطه شکایت رسیده را به منظور پاسخ و ارسال استنادات به مراکز تحت نظارت منعکس می نماید پس از وصول پاسخ نظر کارشناسی و نتیجه نهایی طی تنظیم پاسخ شکایت از سوی مدیریت، اداره یا واحد مربوطه به واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان اعلام میگردد .


 شکایات ثبت شده در سامانه ملی 190 با توجه به موضوع شکایت در صورت نظارتی بودن شکایت به مدیریت مربوطه یا کارشناسان ذی ربط جهت پاسخ منعکس میگردد و در صورت شکایت اخذ وجوه مازادبر تعرفه های قانونی موضوع پس از اخذ مستندات لازم از سوی شاکی به ستاد نظارت بر تعرفه استان ارسال می گردد.

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: