دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت درمان

emam
سرمایه گذاری برای تولید
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg
 
 
__________\معرفی کارشناسان /__________  
 
 
 
نام و نام خانوادگی : سحر عبدالهی فر
سمت : کارشناس دفتر داری- دریافت پرداخت
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
شماره تماس : 32532521 داخلی 127

شرح وظایف :

- دریافت و پرداخت حقوق

- بارگذاری لیست بیمه تامین اجتماعی در سامانه

- بارگذاری لیست خدمات درمانی در سامانه

- بارگذاری لیست مالیات مربوط به حقوق و مزایای پرسنل در سامانه مالیات

- دریافت برنامه کار از رییس حسابداری

- ثبت و صدور اسناد هزینه ای ، درآمد و ارایه گزارشات مالی جهت مقام مافوق

- اصلاح اسناد و صورت حساب های واخواهی شده

- صدور اسناد مربوط به تنخواه کارپرداز،اسناد هزینه و قرارداد ها

- تهیه صورت های مغایرت بانکی

- انجام سایر امور محوله برابر دستور مقام مافوق


 
نام و نام خانوادگی : محمد هادی موذنی
سمت : حسابدار
مدرک تحصیلی : کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی-گرایش مالی
شماره تماس : 32532521 داخلی 127

شرح وظایف :
 
- دریافت برنامه کار از رئیس حسابداری

- دریافت اسناد هزینه و رسیدگی به آنها طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های رسیدگی به اسناد مالی

- رسیدگی وکنترل رسیدهای خرید کالا در نرم افزار نظام نوین مالی

- تهیه صورت مغایرت بانکی برای حساب های سپرده و درآمد

- استعلام در مورد صحت فاکتورهای ارائه شده از حیث قیمت و شرایط فروش و بازار در صورت نیاز

- پیگیری امور مربوط به رفع نقص و واخواهی اسناد که از سوی حسابرسان ارائه می شود

- انجام سایر امور محوله برابر دستور مقام ما فوق


 

نام و نام خانوادگی :  حمیده مظلوم
سمت : امین اموال
مدرک تحصیلی : کاردان حسابداری
شماره تماس : 32532521 داخلی 127

شرح وظایف:

- بازدید دوره ای از اموال واحد  بمنظور اطمینان از نگهداری درست و مناسب از دارایی

- تحویل دارایی به اشخاص و نظارت بر امر تغییر و تحولات دارایی

- رویت کالاهای خریداری شده و تحویل کالا با حضور کارپرداز و انباردار.

- کسب اطلاع از جابجایی کالاها و کنترل اموال تحویل شده قبلی از نظر صحت و سلامت در قالب فرم 16 هنگام جابجایی کالاهای تحویلی

- تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدید و اخذ امضای لازم

- به روز رسانی فرم های 16، صورت برداری جدید از اموال تحویلی هر شش ماه یکبار

- پیگیری مغایرت های احتمالی در اموال واحد های تابعه تا حصول نتیجه

- ثبت دفاتر اموال پس از اعلام وصول مبنی بر صحت صورتحسابهای رسیده

- تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد و ارسال آن به مدیریت امور مالی دانشگاه

- تنظیم فرم های فروش اموال جهت مدیریت امورمالی دانشگاه

- اخذ مجوز خروج برای اموال تعمیری از سوی مدیر مربوطه و کنترل آن پس از برگشت

- دریافت حواله انبارهای تحویلی به واحدها  از انبارها - تفکیک و بررسی حواله انبارهای دریافتی و ثبت در حساب بدهکاران و کسر از بدهی انبارها

- شناسایی و اصلاح کد های مصرفی و اموالی که به اشتباه در نرم افزار نظام نوین مالی تعریف گردیده است. 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: