دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت درمان

emam
سرمایه گذاری برای تولید
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg

                                                                                                       

 

__________\شرح وظایف واحد بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات معاونت درمان/__________  

 

  • بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی از عملکرد پزشکان، مراکز درمانی تابعه(مراکز آموزشی درمانی، بیمارستانهای دولتی/خصوصی، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها...) شامل :

- بررسی و رسیدگی به شکایات حضوری

- پاسخگویی به شکایات تلفنی

- رسیدگی به شکایات سامانه 190 وزارت متبوع

- انجام مکاتبات مرتبط با حیطه شکایات مطروحه

  • پیگیری اجرای تصمیمات متاخذه توسط کارشناسان مربوطه، تحت نظر مدیران و معاون درمان
  • بررسی، نیاز سنجی و ارائه پیشنهاد به کارشناسان ناظر بر مراکز درمانی و ناظر بر مطبها و دفاتر کار جهت اقدامات لازم جهت کاهش تعداد شکایات
  • شناسایی گلوگاه های آسیب در مراکز تشخیصی درمانی تابعه
  • همکاری در بازدید مراکز تابعه در جهت بررسی شکایات واصله
  • ایجاد بانک اطلاعاتی جهت شکایات در راستادی راهبری و نظارت بر عملکرد خدمات و فرایندهای مراکز
  • تهیه دوره ای و منظم گزارشات و آمارها جهت ارائه به مدیران و مسئولین مافوق و مراجع ذیربط
  • جمع بندی، تحلیل و پیگیری شکایات از عملکرد مراکز تابعه، به منظور شفاف سازی، پاسخگویی و اطلاع رسانی های لازم
  • مطالعه و بررسی مستمر روشهای انجام کار و آسیب شناسی مشکلات جهت کاهش تعداد شکایات
  • همکاری با اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه جهت رسیدگی به شکایات واصله از طریق سامانه سامد  و میز ارتباط مردمی
  • حضور در جلسات و کمیته های اجرایی معاونت درمان

 

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: