
__________\شرح وظایف واحد بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات معاونت درمان/__________
- بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی از عملکرد پزشکان، مراکز درمانی تابعه(مراکز آموزشی درمانی، بیمارستانهای دولتی/خصوصی، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها...) شامل :
- بررسی و رسیدگی به شکایات حضوری
- پاسخگویی به شکایات تلفنی
- رسیدگی به شکایات سامانه 190 وزارت متبوع
- انجام مکاتبات مرتبط با حیطه شکایات مطروحه
- پیگیری اجرای تصمیمات متاخذه توسط کارشناسان مربوطه، تحت نظر مدیران و معاون درمان
- بررسی، نیاز سنجی و ارائه پیشنهاد به کارشناسان ناظر بر مراکز درمانی و ناظر بر مطبها و دفاتر کار جهت اقدامات لازم جهت کاهش تعداد شکایات
- شناسایی گلوگاه های آسیب در مراکز تشخیصی درمانی تابعه
- همکاری در بازدید مراکز تابعه در جهت بررسی شکایات واصله
- ایجاد بانک اطلاعاتی جهت شکایات در راستادی راهبری و نظارت بر عملکرد خدمات و فرایندهای مراکز
- تهیه دوره ای و منظم گزارشات و آمارها جهت ارائه به مدیران و مسئولین مافوق و مراجع ذیربط
- جمع بندی، تحلیل و پیگیری شکایات از عملکرد مراکز تابعه، به منظور شفاف سازی، پاسخگویی و اطلاع رسانی های لازم
- مطالعه و بررسی مستمر روشهای انجام کار و آسیب شناسی مشکلات جهت کاهش تعداد شکایات
- همکاری با اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه جهت رسیدگی به شکایات واصله از طریق سامانه سامد و میز ارتباط مردمی
- حضور در جلسات و کمیته های اجرایی معاونت درمان
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: